حال کنین(آقا پسرا)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • عشق بی صدا
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خانه درویشی و آدرس khanehdarvishi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 10112
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خانه درویشی




دختر در کتابخانه دانشگاه


 مشغول کتاب خواندن بود ک

 

 پسر جوانی کنارش اومد و ارام از او پرسید می تونم


 اینجا بشینم ،دختر با صدای بلند گفت :من امشب خونه

 

 ات نمیام همه دانشجویا


 ن که در کتابخانه بودند با تعجب


 به پسر نگاه کرد


 ند و پسر شرمنده شد ،و رفت گوشه

 

 ای نشست و مش


 غول مطالعه شد .پس از مدتی دختر


 وسایلش را جمع

 

 کرد وقتی داشت از کتاب خانه خارج


میشد رفت و در گوش پسر گفت من روان شناسی

 

 خوندم میدونم کاری کردم خجالت زده بشی پسر بلند


 داد زد اوه ۲۰۰ دلار واسه یه شب زیاده ،همه


 دانشجوها با نفرت به دختر نگاه کردند ،پسرک

 

 چشمکی زد و گفت منم حقوق می خونم میدونم چطور

بی گناه رو گناه کار کنم

واقعا حال کردم دمت گرم !!!!!!



نظرات شما عزیزان:

محمد محراب
ساعت20:19---4 شهريور 1392
سلام سالار چش مایی داش لینکت کردم تو هم خواستی لینک کن بازم منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : سالار